DUHAI MUSLIMAH

Wahai sahabat.. Sebelum kakimu MELANGKAH keluar rumah, berhenti sekejap.. Pandanglah di CERMIN ke seluruh tubuhmu yang memikat.. Andainya rambutmu TIDAK DITUTUP cantik berikat.. Tudungmu terlalu SINGKAT, bajumu JARANG dan ketat.. Seluarmu begitu sendat.. Betis dan lenganmu dapat DILIHAT..



FIKIRKAN sejenak..



"Bagaimana jika aku DILANGGAR nanti terdampar di tepi jalan yang tidak pernah sunyi.. DISAKSIKAN mata-mata yang memerhati.. Malaikat Izrail menjalankan tugas yang diberi, memisahkan roh daripada jasadku sendiri dan aku.. MATI..? belum sempatku BERTAUBAT pada Ilahi, pastinya dosaku tidak diampuni.. Merana dan TERSIKSALAH diri ini, di dalam neraka yang kekal abadi kerana INGKARKU pada Allah Ya Rabbi.. Mampukah aku menahan diri..? Dipukul, disiksa tanpa henti, kerana salahku sendiri..? KEJAMNYA aku ini kerana MENZALIMI diri sendiri.."

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Post Saya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...